هفت روز آخر

هفت روز آخر

خسته شدم
از مریضی 
از فشار عصبی
از بیخوابی
از کابوس 
از توهم

از تکرار اتفاقات بیخود
از دعواها
از کار 
مغزم نمیکشه
سخته تو گوش آدم سرو صدا باشه و کارشو بکنه
مطمئنم به زودی تموم میکنم
فشارم رفته بالا
گر گرفتم
سرم درد میکنه
نصف صورتم بیحسه
میدونم بالا سر قبرم میگن .. چی شد ؟ حالت خوب شد ؟؟؟؟!!!

تموم شدم
تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

تموم شدم
تموم شدم

ل

پچا

سظبب


س

سیبا

سیبا

س

تاد

.................

ایمیل زده میگه تو که گفتی یادم اومد .... پس چرا دوباره اینا رو نوشتی

دوست عزیز من رسما عقلم از کار افتاده 

من تا صبح دست و پام میلرزید

من روانی شدم 

حداقل جواب میدم تو هم یه اسپیس بزن بفرست بدونم خوندی یا نه داداش!!!!

به خداوندی خدا دلم نمیخواد کسی دلسوزی کنه واسم

نه دلم میخواد نه خوشم میاد نه فایده ای داره

به تخم همه بابا 

 اگه من با یه تلنگر دوباره ادمای تو مغزم زبونشون باز میشه یه مشت صدای آشغال 

فک کن منم دوره دارم 

دوره تشنج و کابوس

روزی که قرار گذاشتیم بدبختی و مریضی و فکرامون و حال بدمون رو فاطی رابطه همکاریمون نکنیم و عین دوتا ادم با هم برخورد کنیم واسه همین بود

دوره من به تو ربطی نداره

میگذره 

دوره تو هم به من ربطی نداره

میگذره 

ولی میدونم این دو هفته سعی کردی میدونم و دیدم

واسه همین میگم اخه تو که خودتم سختیشو کشیدی چرا

 که خب الان میدونم چرا .... 

منم کردم

باید بدونی

باید بفهمی که منم عذابمو و فشار عصبیمو ریختم تو خودم تا خوب باشیم 

........

وقتی وقتش شد اگه میبینی نمیشه بگو

اگه میبینی میشه هم بگو 

........

تو اوج عصبانیت

دراز کردن دست واسه دوستی

یه پیغام کوچیک

یه کلمه 

میتونه همه چیو تموم کنه و نزاره به بدی برسه

نه با تو

با خودمم هستم

شاید اگه دستمو دراز میکردم میگفتم بیخیال بیا خوب باشیم تو هم باز سعیتو ادامه میدادی.....

البته یه سوال بزرگ تو سرمه

واقعا همه کارای من یه جور دیگه دیده میشه؟ با منظور ؟ با هدف....؟ 

اینسوالمو جواب بده

هر موقع دیدی حالت بهتره

منتظر میمونم

این داره واقعا مغزمو سوراخ میکنه 

اذیت میشم

کابوسم بیشتر میشه

ولی راستشو بگو 

نهایتش اینه که یه راهی پیدا میکنم و میکنیم

  • هیچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی